14.02.2015

Słowem wstępu



Nienijaka to mój trzeci twór. Zaczynałam jako dwunastolatka pisząca bloga o królikach, w wieku piętnastu lat 'przebranżowałam się' na recenzje książek i filmów, później doszły do tego opowiadania. Po około dwuletniej przerwie postanowiłam powrócić do blogowej piaskownicy, ponownie budować słowne fortyfikacje, rzeźbić kunsztowne zamkowe wieżyczki, aby po chwili bez namysłu je zburzyć, dochodząc do wniosku, że prostota jest przecież najlepsza.

Jaka będzie nienijaka?
Całkowicie subiektywna. Minimalizm w wyglądzie bloga jest jak najbardziej zamierzony, bo najważniejsze są słowa. Ciemne logos na białej stronie, czytelność, przejrzystość, komfort. Przynajmniej taki był koncept. Zamysł spróbował obudzić zmysł estetyki. Rezultat oceńcie sami. 

Kategorie
- Emocje - uczucia, pragnienia, przemyślenia,
- Kultura - książki, filmy, muzyka, wydarzenia,
- Podróże - zdjęcia, relacje, porady.

Cykle
Weekendowy melanż - zbiór tego, co zaciekawiło mnie w ostatnim tygodniu. Mocno kulturalna impreza.
Zdjęcie miesiąca.

Źródła zdjęć
Foto na początku wpisu, jeśli nie zaznaczę inaczej, pochodzi z:
http://www.gratisography.com
https://unsplash.com

3 komentarze:

  1. W takim razie powodzenia i czekam na pierwszy konkretny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś :) No i fajnie, że zachowałaś cykl weekendowy melanż, to było fajne :) Już dodaję do obserwowanych i czekam na nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, proszę. Przypadkiem zajrzałam na Mapę Skarbów, a tu jakieś poruszenie w linkach. Fajnie, że wróciłaś, ja też prędzej czy później wracam do blogosfery. Będę zaglądać, tylko napisz już coś, żeby tu tak pusto nie było :)

    OdpowiedzUsuń